به نام خدا

نویسا

روزنگاشت ایرانی


دوستان بیانی نظرتون درباره وبلاگ و قالبش رو بفرمایین

همچنین بنده سعی خواهم کرد که مطالب خوب شما را نیز مطالعه کنم و مجموعه لینکهاشونو منتشر کنم. باید هوای یکدیگرو بیشتر از این داشته باشیم در بلاگ

نظرات تخصصی یا لینک مطالبتونو برام بفرستید
همچنین بفرمایید چه مطالبی مورد علاقه و کاربرد دائم هست تا منتشر کنم.

با سپاس ویژه
قدردان شما هستم

بازدید: ۵۱۱۹۹/۰۲/۰۳ ۱ موافقین
نویسنده خاص

#نویسا

Nevisa.Blog.ir

نظرات  (۶)

سلام، اگر از یک فونت فارسی به جای Arial در قالبتون استفاده کنید خیلی دلنشین‌تر باشه. ضمناً همونطور که خودتون میدونید امروزه اکثر بازدیدکنندگان از طریق موبایل وارد وب میشن بنابراین اگر قالبتون رسپانسیو باشه خیلی بهتره.

ممنون میشم اگر سایت من رو با عنوان ساینس هاب و به آدرس https://sci-hub.ir/ در پیوندهای وبلاگتون قرار بدید

پاسخ:
سلام و عرض ادب. 
بله ممنونم از پیشنهاد خوبتون. البیته از فونت 'B Mitra' استفاده میکنم و باید تنظیماتشو تغییر بدم.
آدرس وب شما هم اضافه شد. با تشکر
عیدتون هم مبارک باشه

۱۱ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۲۵ کافه ذهن ☕☕

با سلام خدمت شما میخواستم بگم در مورد پیوند ها اگه میشه اون پیوند قدرت چیزی که به دنبالش میگردید رو به اسم کافه ذهن و ادرس http://cafezehn.ir/ تغییر بدید چون من وبلاگم رو عوض کردم :)

پاسخ:
با سلام و عرض ادب و تشکر
با افتخار حتما
ممنون از یادآوری و حسن توجه شما

رنگش اصلا خوب نیست چشمو خسته میکنه باعث میشه کاربر زود از وب بره بیرون

پاسخ:
متوجه شدم. ممنون

سلام قالبتون زیبا طراحی شده موفق باشید :)

پاسخ:
ممنونم همچنین زنده باشید

سلام 

خیلی تیره هست و اون گیف اعصاب آدم رو خورد میکنه

پاسخ:
ممنون از نظر خوبتون

سلام عالیه ممنون

پاسخ:
سلام و ممنون از شما
هر نظری برای بهتر بودن وبلاگ دارین نیز حتماً بفرمایین. با سپاس

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
aaaa
نویسا

نویسا
مرجعی برای ایده‌آلیستها

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳ آبان ۹۹، ۱۴:۱۰ - Sara Amiri
    nice
نویسندگان
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

برگرد به بالاي صفحه
منونویسانقد و نظرارتباط با ما